Thursday, March 3, 2011

Bab 15

Hanafi keluar dari bangunan Thulaqif’s Holding , bangunan milik ayahnya itu , tepat jam 12 tengahari . Terdapat beberapa orang staf bawahannya menegurnya dengan senyuman ramah . Hanafi membalasnya dengan senyuman juga . Langkah kakinya diatur kemas melangkah ke pintu utama Thulaqif’s Holding .
Hanafi kemudiannya melangkah mendekati  model Bugatti  EB Veyron 16.4 nya yang diparking di tempat letak kereta VIP yang terletak betul-betul di hadapan bangunan Thulaqif’s Holding . Spesial punya .
Sementara tangan kanan Hanafi memegang Blabkberrynya , sebelah tangan kirinya pula menekan alarm model Bugatti EB Veyron 16.4 . Setelah kunci keretanya dibuka , dia pantas masuk ke dalam keretanya . Beberapa minit kemudian , enjin kereta kedengaran . Dan model Bugatti EB Veyrn 16.4 itu meluncur laju menuju ke jalan besar .
Saluran radio dibuka sehingga volume 4 . Hanafi tidak suka menaikkan volume radio sekuat-kuatnya sehingga mengganggu ketenteraman orang lain . Prinsip hidup Hanafi sangat mudah . Buat sahaja apa yang disukai tapi jangan menyusahkan orang lain . Mudah bukan ?
Sampai di simpang antara Jalan Tarom dan jalan menuju ke Johor Specialist , Hanafi terus memecut tanpa menyedari dia telah melakukan kesilapan yang besar

No comments:

Post a Comment